Test

Ett riktigt fiduzplagg!

AAaaa! Har man otur eller...
Jag är inte nere i min källare speciellt ofta, men ikväll gick jag ner för att hämta mina stjärnor och vad händer.... när jag precis har hittat dom och tagit upp dom blir det alldeles svart!
Att vara i källaren och det blir strömavbrott var ingen höjdare, utan mobil till lysa eller något annat, om de hade hoppat fram någon där hade jag kissat ner mig!
Med tre stycken blåmärken kom jag jag iallfall upp till lägenheten igen!

Idag har jag fått min One piece, jag är så otroligt nöjd.
Passar perfekt, ett riktigt Fiduz plagg! 
Idag har jag oxå beställt min klänning från hm IGEN, och denna gång har jag sett till att jag verkligen fick en orderbekräftelse. Så v 50 kommer jag vara fin, då har jag 4 nya kläningar att välja på!
Då ni tjer blir det en hel helg ute...
Annars knatar livet på, andra gången i rad jag blir väckt den här veckan så jag är mycket skeptisk till min sovmorgon imorgon...
Det är inte alltid en dans på rosor att vara vikare ska ni veta, du vet inte när du jobbar, hur du jobbar eller ifall du jobbar överhuvudtaget - du får vara mycket flexibel. Som jag, det är därför alla vill ha mig ;) 

Denna vecka har jag inget inplanerat, jag har en liten önskan bara så får se om de blir av...
Hoppas på att Tiger blir frisk oxå så jag kan få lite pannkakor ;)
Avslutar inlägget med att säga till Angelica att jag älskar dig! 
Puss & Kram   

Kommentarer
Postat av: angeliquegelique

du måste lägga upp en bild på dej i din one pice! VILL se! löööv juu too <3

2010-11-24 @ 14:20:12
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag vill oxå se en bild. Deessutom hoppas jag att du älskar mig oxå! Haha..

2010-11-24 @ 16:17:22
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0