Test

Valborg

Nu är mamma & pappa hemma (därav tiden man är vaken)
Igår var det är bra dag, fick jobba i köket och laga mat "mästerkock som jag är" Pytipanna.
Sen blev det en eftermiddag ute, först med barnen och sen en långpromenad med hundarna efter jag slutat... 
Tror jag gick kvart över tre och kom hem halv 6, men då hade jag mött lite människor på vägen och pratat med. 
När jag kom hem bestämmde jag mig för att göra pasta, ost&skinksås, men istället blev jag bjuden på middag; hemgjorda pommes, munkar och rotgrönsaker, GOTT! 
Det var en trevlig middag, fick sitta och retas lite med Johan så idag kan jag nog vara snäll!
SEn blev det hoppa in i duschen och fara iväg till enhörna, @ngelica, Matte, Kimpa, Nina & Krille. Det skulle dykt upp lite fler men ibland blir det inte som man tänkt sig... 
Vi var iväg och kollade på raketerna, åh gud vilka raketer alså...jävligt coolt! 
Olle W var där lika gapig och skrig som vanligt, om jag hade haft silvertejp hade jag använt den väl på homom! 
Vi släppte av Kimpa och sen var det bara jag och kärleksparen kvar och då bestämde jag för att åka hem... 
Men det var en trevlig kväll ändå! 

Men en puss hade ju inte skadat...    

Idag blir det nog en lugn dag, hade velat åka en snabbis till IKEA men vet inte riktigt hur @ngelica mår idag och tror kanskeinte jag ska ringa och fråga heller, brukar inte vara så uppskattat dagen efter... 
Men kanske frågar Malin, de är hon skylldig mig faktiskt!
Jag har ju funderat på att måla om en vägg i sovrumet oxå så... Något sysselsätter jag mig alltid med!
Jag ska beställa kort nu iallfall när jag har rätt bredband!    
Ikväll kanske de blir film, pratade med Erik igår, men bestämde inget... 
Ha en bra dag gott folk   
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

nej varför undrar du det,har många elaka ord som ni aldrig fått höra mig säga,det kommer bara fram när jag är arg.

2010-05-01 @ 12:37:37
URL: http://barret.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0