Test

Bucketlist

Jag har precis kollat på The bucket list, en utav mina favorit filmer.
Rekomenderar den starkt... Man får lite tankeställare när man sett den, va skulle du göra om du bara fick ett halvår kvar att leva?
Dom skrev en bucketlist, en livslista på saker dom ville göra innan dom dog.
Smart!
En utav grejerna jag skulle skriva på min lista skulle vara att tala om för folk vad man tycker och tänker, jag gör det alldeles för sällan. Men om man gör det kan läget förändras och i vissa fall till det bättre!  
Jag ska göra en lista för  sommaren, för om inte saker förändras när sommaren är slut kommer jag börja röra på mig för annars kommer det inte finnas så mycket kvar av mig... 
Jag har funderat på att flytta ett tag men som sagt jag ger det sommaren ut, det var en av anledningarna till att jag hade tjejmiddag igår. Jag träffar sällan mina kompisar, vi är lite utspridda nämligen. Sofie bor i vallentuna och henne träffar jag bara engång om året, alldeles för lite men de blir så bara. Kajsa pratar jag mycket med men vi träffas sällan, de är oxå en bit att åka och även om Angelica, Tove, Tiger bor relativt nära så träffas vi oxå mycket sällan. Nu försökte jag flera gånger att planera in att träffa alla på engång, men det blev ändå att två saknades. Jag är glad att jag fick ihop till nästan alla, det var mysigt. Lite mindre mysigt var det att vissa tyckte det var mer intressant att titta på tv hela kvällen istället för att umgås. Det här kanske var sista gången vi träffades nästan alla i sommar. Så lite besviken var jag... 
Mina vänner betyder mycket för mig och det har jag insett den senaste tiden, jag vill inte bara prata med dom i telefon eller stå att titta på dom. Jag vill krama om dom och säga att jag älskar dom!

Nu ska jag iallfall gå och sova! 
Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: angelique

varför i hela världen skulle det vara sista gången vi ses? o varför kunde inte ni sitta i vardagsrummet o hänga, dricka, prata o skratta med oss när du visste att vi jätte gärna ville se hur de gick i eurovivion songcontest? de fanns hur mycket plats som helst ju. lite besviken var JAG...

2010-06-01 @ 21:04:39

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0