Test

Minnen

Visst är det konstigt att allt helt plötsligt bara påminner om en person?!

Skönt med en lugn kväll hemma, behövde fixa lite små saker här hemma...
Dammsuga skulle oxå jag behövt men det får bli en annan dag!
Men jag blev lite i choocktillstånd efter vad jag fick veta idag, shit alså...
Då måste man leta efter en kavalje, tur man har ett år på sig...
Grattis skit unge iallfall (bäst och kalla dig det nu innan du blir för stor)
Håller på att ladda in lite bilder från förra våren, sommaren och hösten och kolla vad ja hittade: 

 
Lägger upp mer imorgon... 
nu måste jag hoppa in i duschen och sen sova! 
Godnatt <3



 


Kommentarer
Postat av: angelique

tack! men du känner ju mej! de spelar ingen roll hur många vuxenpoäng jag tar ja kommmer aldrig växa upp. landet ingenstans rockar fett! guud vilka fina bilder du har tagit!! puss på dej o sov så gott min älsklingsstrumpa <3

2010-05-20 @ 22:52:59

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0