Test

En tidig men en mycket bra tisdag!


"Ser ni denna är det min"
Idag har jag åkt lastbil igen, med Ola. Hade lika kul som förra gången...
Jag håller på att beslagta den där lastbilen, sitter skit bra i den och idag fick jag kolla på dvd oxå
"Nu blåser vi snuten igen".
Sen fick jag inreda den oxå med tärningar, doft"granar" och en rosa kanin, nu blev den lite mer personligare!

och lite tvättning av rutan blev det oxå =)

Idag har vi kört Södertälje-Taxinge

Erik var oxå med och körde.. 






I sina drömmar kan man få drömma även om man vet hur verkligheten är!
-Är det verkligen försent då?
Fan vad jag tycker den frågan är jobbig för den sätter verkligen fart på hjärncellerna. Först blir man glad och tänker mm... Men de dröjer inte länge innan man inser att ja det är absolut försent!
Jag ångrar mig varje dag, men det är inget jag tänker på men känslan finns där varje dag. Om jag fick en chans till skulle jag ta den med en gång, nu vet jag hur jag verkligen känner!
Det är inget jag hakat upp mig men tänker inte heller kassta mig armarna på första bästa!




Kommentarer
Postat av: roffe

Klart du sitter bra i den bilen, det är ju jag som kört in den;) Tänkte höra om du möjligtvis kunde skicka bilden på min lastbil från svalbovikens grop till mig (den bilden som ligger på din blogg)! Vore jättesnällt isf, du tar riktigt fina bilder!! HA de// Roffe

2010-05-19 @ 19:44:08

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0