Test

Sjuka drömmar och en mordisk kisse!

Haha!
Hade sån jävla skjuk mardröm inatt, var tvungen att fråga tiger ifall det var så. Ibland vaknar man upp med en sån där känsla även om man vet det inte är så är man lite osäker ändå! Haha...
Men var skönt att det inte var så!
Apprå på Tiger, när hon är sådär lycklig och glad delar hon med sig av det...
När hon är lycklig och glad får man sånna där myspysiga sms, och man blir lika glad varje gång!
Den människan gör mig så lycklig<3

Idag har jag jobbat 9-13, varit i skogen och gullat med sniglarna
Efter det blev det lång promenad (jag håller min träning riktigt bra)
Sen var det bara att riva av sig kläderna (tror hela taxinge sett mig i bh) när jag låg på altan och sola, inte för jag vet om det blev någon skillnad men jag försökte iallfall!
Nu ligger jag i soffan... 

Den här kissen som i övrigt tar upp hela min säng, när jag inte ligger i den då (som tur är)

Hon har sabbat saker för mer än 1000 kr på bara 2 veckor... 
Jag tror jag håller på att planera mord! 


Neej nu ska jag göra något vettigt! 
(kolla på tv) 
Hoppas ni haft en bra dag, imorgon blir det lastbil igen! 
Ha så gött! 

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hellu :) tack för prat stunden igår :) du e för sötiz :)

Jag såg din broder idag på vårdcentralen,jag va där inom jobbet.

Jag hadde tänkt gå fram å hälsa men vågade inte eftersom han sov på soffan.

Han såg väldigt tröt utt din bror,så jag ville inte störa honom hihihihihi.

Nä nu iväg på pilates HUA! men kan vara skönt att sträka utt ryggen lite.

Hörs senare kanske :) pöss

2010-05-18 @ 16:43:33
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: maria

Är det Valtra eller Disa?

2010-05-19 @ 22:09:01

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0