Test

Uppdaterat med mycket regn

Tjejor tänker på sex var 14 minut...
Och i lördags när jag läste det tyckte att det är ju bara skit snack.
Men idag när jag satt i duschen (tänker mycket när jag sitter där) så kom jag på att det kan faktiskt stämma, för är man kåt blir det mycket sex i huvudet och då är var 14 minut lite... 
När man är på de humöret är man glad att man har en bra dusch...

Idag har det regnat, regnat, regnat...
Jag har smällt bort, det är bara händerna och huvudet som finns kvar typ!
JAG HATAR REGN!
Jag och ren är som gråben & hjulben - Usch!
och sen dom här barnen oxå...
Kan vi få gå in, jag fryser, jag vill ha vantar, jag är genomblöt, jag har vatten i stövlarna....
TYST och gå och sätt er i sandlådan och gräv istället!
Men dom har ju sina roliga stunder oxå...
Två tjejer leker fiskare och tar upp massa stenar "fiskarna"
Det är både torsk, ströming m.m
Efter ett tag frågar en fröken om dom inte kan fiska upp någon sik oxå...
-Ja säger den ena tjejen, DÅ KAN VI GÖRA TZATSIKI!

Konversation med Sofie idag 
När tryggheten blev otrygg säger:
två månader utan sex
man blir ju knäpp
Sof... säger:
du vet va du är då? En uttorkad sjöbotten...

och med det avslutar jag detta inlägg!
Sov Gott på Er!
Kram


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag vet vad du behöver :)

jo en elvis hihihi killar kan slänga sig i vägen.

Innan jobbet i morrse så passade jag på och finns bara ett ord som kan beskriva detta:)

OJOJOJOJOJO!!!!!!

otroligt:)

du måste fixa en,hihihihi

Dock så blir man nog lite bortkämd men ärch det e man värd.

Puss och god natt

2010-05-25 @ 23:20:27
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: sof

Men Kajsa inget kan vara lika bra som äkta vara.. hahah

fast å andra sida nöden har ingen lag!

2010-05-26 @ 21:50:22
URL: http://nightdreamers.blogg.se/
Postat av: kajsa

har du provat med en oäkta vara?

min kan göra en massa saker som inte en man kan.

hellt jävla undebart.

tjohooooo

2010-05-26 @ 22:04:33
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0