Test

Ska det verkligen vara såhär!

The perfekt storm "en sånn känsla vill jag oxå känna"

De kanske är dax att börja röra på sig... 
Man svänger av motorvägen, stannar vid stoppet, kör förbi macken, växlar till 5an, sätter farthållaren på 80 och åker... 
Förbi Hurtigs åkrar, förbi västerkumla, sätra, snebro, under broarna och sen är man hemma. 
Går in i den där äckliga gemensamma hallen vi har som man städar men nästa dag ser det likada skit ut igen och stinker hund! 
Låser upp och går in och ensamheten lägger sig! 

Jag vill inte komma hem till en tom lägenhet, jag är så trött på det! 

Jag skulle behäva en liten spark framåt nu...





Kommentarer
Postat av: kajsa

titta i min blogg du kommer bli mycket gladare då :)

En överaskning :)

Puss o dröm vackra drömar puss

2010-05-23 @ 23:19:23
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0