Test

Man ska inte kassta ägg i hönshus!

Aaaa, jag vaknade på riktigt dåligt humör när telefonen ringde tjugo i sju imorse!
-Kan du vara här till sju?
JAG SOM SKULLE VARA LEDIG!
7-15 jobbade jag idag, vid halv 8 vill jag gå hem...
Men vid tio kändes det lite lättare, sen gick den dan med!

Följde med till kngsbro idag oxå, men det slutade ju med att jag önskat att jag inte följt med, så nu hänger Barkaby lite löst :( 
Morgondagen får utesluta det... 


Tjejmiddag på lördag m grillning. 
Linnea
Kajsa
Angelica
Tove
(Sofia)
Sofie
Emma
Tiger
Ta med er vad ni ska grilla och dricka så fixar jag resten!

 

 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Underbart! :D

2010-05-28 @ 10:56:15

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0