Test

Kvällens konversation med Sofie

Sof... säger: hahaha.. hon är ju galen hon kommer ju aldrig kunna träffa en man
När tryggheten blev otrygg säger: nä men hon har inte testat någon heller så hon vet inte vad hon pratar om
närheten gör en jävla massa
Sof... säger: yes it dose... så aldrig en kille.. då ska du å jag inte klaga på att vi inte får sex så ofta..
När tryggheten blev otrygg säger: haha
Sof... säger: är det svårt att hitta villiga män i era hemmatrakter eller?

Hon är bara för underbar den där människan!


Kommentarer
Postat av: kajsa

ingen fara hihihi va inte på så bra humör igår,va överkännslig hihihi.

puss gumman nuså måste jag skynda mig till jobbet.

försov mig å de e tack vare mamma som sa i drömmen att jag fick vara hema idag hahahahahah

2010-05-27 @ 08:17:47
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: sof

Hahaha alltid lika kul när du citerar mig .. haha den där är så klockren...:P

2010-05-27 @ 19:33:55
URL: http://nightdreamers.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0