Test

I miss you

Idag längtar jag efter dig </3
 
Första tanken när man vaknar sen har den suttit i hela dan, jag som trodde det hade blivit bättre!
Ett steg fram och två tillbaka, är det inte så?
Troligtvis drack jag för lite igår för att må tillräckligt bra idag!
Eller jag drack förlite igår, alldeles för lite.
Igår var det inget gott, men de skulle behövas idag.
Tjejfesten säger jag inget om eftersom jag har delad meningar om den

Eftersom det inte blev någon eorovision för oss som satt i köket tittade vi imorse istället.
Jag fastnade för frankrikes bidrag det var lite drag i den Ola Olé!
Tysklands låt tyckte jag inte om från början men nu efter jag lyssnat på den idag är den helt okej
"Love, Oh, Love"
"I gotta tell you how I feel about you"
Danmarks låt har jag oxå fastnat för, det var en fin balad
Passar idag... 
For as long as I remember
For as long as I’ve been blue
Every day since we´ve been parted
All I thought about was you

Didn't need the time for sorrow
Didn't need the time for pain
What am I supposed to do
When living without you
Is the worst I ever knew

In a moment like this
Wanna know,wanna know,wanna know what you're looking for
Wanna know,wanna know,wanna know could you ask for more
In a moment like this
Wanna know,wanna know,wanna know what I have to do
Wanna know,wanna know,wanna know how to get to you
In a moment like this

Ever since the day you left me
Ever since you went away
I'm lost and I don’t know
Where am I supposed to go
I still miss you so

Jag saknar verkligen dig idag!
 


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0