Test

Fint väder!!!!!

Apprå på den där drömmen jag hade, förutom komentaren jag fick av Kajsa så fick jag höra idag oxå att drömma om ormar symboliserar sex, GIVE ME!

Nu ligger jag här i soffan med Linnea, vi är snart på väg ner i sängen. Hon ser lika trött ut som jag!
Idag har jag jobbat, de blev inte lika lyckad dag som igår. Vikaren sjuk och 12 barn på 2 är inen höjdare när det gäller små barn, men man överlevde ju de med!
Efter jobbet - Ut på promenad och bara njuta av det fina vädret!
Träffade Erik som höll på att spola av bilen - tråkigt att det blivit som det blivit mellan oss! 
Sen mötte vi Bv han vinkade men visste det inte var oss han vinkade till fick jag veta lite senare. Ändå gick jag mitti vägen!
Vi åkte till nykvarn på romantisk middag och käka pizza, mys...
Men nu var det sängen som sagt!

Goodnight...
Kyss och slem

Föresten satt jag i duschen ch funderade i vilken ålder killar får fjong första gången, någon som vet?
Puss


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Du är go du. Sorry att jag inte kommenterat på ett tag, men har inte varit särkilt aktiv i "läsa-blogg-världen". Jag saknar dig, men vi ses nog snart. Det är ju iallfall fest om inte allt för lång tid. Yeey. Loveyagirl. <3

2010-05-12 @ 20:02:12
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror jag vet svaret ¨på din fråga! De kan få fjong rean som bebisar...



"säg detpå nått program om barn på tv för nån veckan sen".. hahah

2010-05-12 @ 21:40:41

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0