Test

Drömtydning

Inatt drömmde jag om ormar, massor av ormar...
En kröp in i tröjan och när jag försökte dra ut den bet den tag i handen och ju mer jag försökte bända upp käkarna dessto hårdare bet den!
Jag vaknade av att jag skrek och hade ont i handen där ormen hade bitit...

Så jag kollade upp vad det betydde:
ORM: Att drömma om ormar är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, sjukdom, frestelser och synd. Om ormen attackerar dig ska du se upp för falskt smicker.

ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende. ...

Men det kan oxå betyda att förändringar är på gång, "ömsa skinn".

Och jag hittade detta...
Drömmer du om ormar, då kan du räkna med att träffa en ny partner. Om du redan är upptagen, då finns det någon som är hemligt förälskad i dig.

Om jag får välja, väljer jag det sista alternativet!!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fan fiduz vad läskigt,jag skrev ju åxå ner min dröm i bloggen för ett tag sedan,tror den finns kvar.

Jag drömde då åxå att jag blev bitten av en orm och hadde åxå ont när jag vaknade.

Va inte orolig för drömen.

Ormen är också en stark symbol för transformation. Ormen ömsar skinn för varje gång den växer. Denna dröm kan alltså också vara tecken på att du håller på att göra dig av med gammalt som ska bort så att du kan välkomna det nya i livet

2010-05-11 @ 20:53:26
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0