Test

Bättre sent än aldrig

Tack för alla grattisar på min födelsedag!
Den fina födelsedagssången jag fick av @ngelica, Tove & Nina och alla grattis sms från bla:
Kajsa, Linnea, Sofie, Tiger, Syrran, Erik, Ola m fler...  
och tack för alla gratulationer på fb oxå ...
Linnea, Inger & Bv, Pappa & Malin, @angelica & Matte var här och åt kladdkaka och paj!

Men det bästa med födelsedagar är ändå PRESSENTERNA! 
(hade inte önskat mig något men fick ändå lite saker)
Av Linnea fick jag snappsglas med rolig text på

Från jobbet

Från Inger & Bv

Hanna, Matti, Tilda & Stina

Tilda hade ritat jätte fint på paketet, min lilla trollunge 

Och till mig själv har jag köpt ett påslakan

Ursäkta att det ser så stökigt ut!
Från Mamma & Pappa fick jag en grå kjol, ett linne och två par leggins 
Från Camilla fick jag en jätte söt sparbjörn 
och i förrgå ringde min brorsa och sa att han skulle ha fotokurs med mig, jag tog det som en födelsedagspressent oxå. 
Vi ska sätta igång nästa vecka ;) 

Jag har gjort lite andra förändringar här i lägenheten oxå 
I Hallen 

I sovrummet

På fotoväggen blev det lite vinter

och lite festbilder, annars är den desamma...

Så nu fick ni lite uppdatering



 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Fiduz :)

Hoppas du inte blev allt för ledsen när jag inte kunde koma på middag ikväll.

Vilka fina presenter och en till kommer du få :)

Vilken tur att jag inte köpte Sov gott,bokstäverna,jag stod nämligen och tänkte köpa såna till dej.

Va fint du har gjort hema :) jag är åxå sugen på att måla väggdekorationer,men har inte hittat någon bra sida.

Ps dom svartvita bilderna på valtra va super snygga :)

Jag har nu fått lite inspiration från dej :)

Mer inredning vill jag ha i din blogg,tycker det e så skoj.

Nu ska jag äta :) puss

2010-05-09 @ 16:54:00
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0