Test

Magsjuka, nej tack....

Låg och kollade på kustbevakarna idag...
Dom stannade en båt dom tyckte körde för fort och frågar:
- Varför tror du vi stannar dig?
- Jag kör berusad!!
- Gör du?, annars stannade vi dig för att du körde för fort. Men va bra att du berättade det!
Hahaha.... KÄCKT!

Idag har jag jobbat ÄNTLIGEN!
Mamma ringde imorse och sa hon var magsjuk...
Jag som inte brukar umgås med mina föräldrar i vanliga fall, så har jag ätit mat där hela helgen! Jag kännde riktigt hur det rulla runt i magen...
Men jag hoppas att jag klarar mig! 
Just nu ligger jag och kollar på Guldbaggegalan... Man kan rösta  "biopubliken" 
Män som hatar kvinnor - Dålig
Bröllopsfotografen - Har inte sett
Flickan som lekte med elden - Dålig
Vem fan vill rösta då?
Kjell Bergkvist är så jävla cool, han gillar jag!
Jag tror jag lyckas sysselsätta mig idag trotts allt iallfal.... (vilket jag inte trodde)

Hare gött!!

Kommentarer
Postat av: kajsan

bra att du fick jobb jag håller tummar för dej så att det dyker upp mer jobb.

pussar

2010-01-25 @ 22:53:58
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0