Test

En ganska lyckad dag

Ya! Så var man hemma sent idag igen!
Hittade en Wallander film som jag tvingade Bv kolla på med mig, den gick på canal + och den har inte jag hemma så det var bäst att passa på när jag ändå var där. Jag hade faktiskt tänkt innan jag fick se att filmen gick gå hem tidigt idag, men så blev det ju inte...
Vi fixade till Plog fästet idag iallfall, så nu är det klart!
Orkar inte skriva mer för idag, men här får ni lite bilder av Tildas lillasyster som kom hem idag, oklart vad hon ska heta än... 

 


Godnatt Puss & kram


Kommentarer
Postat av: kajsan

naaaaw så sött hon är den lilla flicke barnet :)

2010-01-30 @ 23:12:34
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va fin hon är! :)

2010-01-31 @ 14:31:59

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0