Test

En långpromenad

Jag lämnade Linnea sovandes i sängen imorse när jag gick till jobbet, hon skulle gå upp klockan nio och ge sig iväg till Ruben, rida och fixa stallet.
Själv började jag klockan halv åtta och skulle jobba till 1, men jag kom inte hem fören halv 2 (strulade lite med raster och sånt idag)
Och vem hittar jag i soffan när jag kommer hem? Linnea såklart!
Hon hade tagit en lugn dag med sovmorgon och slapp vid tvn, vilket hon fick göra... Mitt hem är hennes hem!
Sen tog vi en långpromenad, de var jobbigt, jätte jobbigt (tog mycket på knät) men åh så härligt det var att vara ute...
 

Kolla landskapet liksom finns de något vackrare?!




Inte bara landskap hittade vi, fast de blev mest bara träd på bilden men om man tittar väldigt noga så ser ni en lastbil där:

Jag kunde dock tagit en bättre bild jag gick ju ändå förbi den men av nån andledning blev det inte så....
Men visst ser ni den?
Den har jätte mysiga lampor, jag bara älskar, AHA...

Vi kom iallfall fram till målet för vår promenad efter Linnea hade doppat huvudet i snön och gjort en snö ängel.  
 
Medans Linnea var i stallet, var jag med en av dom bästa människorna jag älskar att vara med.
En dag utan bråk vilket var så skönt och det blev en lyckad dag...
Ibland har han och jag så jäkla kul!
Nu ligger jag och kollar på Ghost Wispher, Linnea har vakna. Hon somnade i soffan efter vi hade ätit mat fast jag sa åt henne att gå och läga sig i sängen så somnade hon i soffan. Nu ligger hon och pratar i telefon, själv ska jag fortsätta glo på mitt tvpogram... 
Ha de bra gott folk Puss & Kram  
 
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var mysigt att komma till dig igen! :) <3

2010-01-15 @ 15:45:37
Postat av: Maria

Ha en trevlig kväll. Kul att pappsen var på bra humör. Vi hörs.

2010-01-15 @ 20:10:18

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0