Test

Ut och rört på mig...

Ny regel har uppkmmit: Jag lånar inte ut saker längre!
1. För att vissa saker kommer aldrig tillbaka
2. Vissa saker får jag komma och hämta själv
3. vissa av grejerna förflyttar sig MEN åt fel håll
Ja, jag blev irreterad skit irreterad blev jag... samma sak varje gång. 
Så nu har jag bestämt mig för det här! 

Annars idag har jag varit hos mormor och ätit blåbärspaj, sen var pappa och jag på coop. KÖPTE GODIS! 
De va ungefär vad jag klarade av idag. Men jag fick komma ut och röra på mig och även om mitt knä inte är det bästa så behövde hela min andra kropp göra de! 
Man blir ju psyko att vara hemma och bara göra ingenting och ingen att prata med! 
Trodde dock jag skulle fått en mysig kväll ikväll, men nu blev det en ensam kväll istället.
Vill man inte så vill man inte! 
Just nu ligger jag och pratar med Linnea och Sofie på msn om allt och ingenting för att fördriva tiden tills de är Johan Falk. 
Linnea är ju lite sjuk: 
Jag säger: Hur vet man att en kille är oskuld? 
Linnea: Plocka fram snabeln och kolla om den ser nött ut? 
Jag: Om jag inte vill de då, den är säkert jätte hårig! 
Linnea: Men då är den ju mjuk och fin att klappa på!
Hahaha... 

Nu börjar det så bajs bajs...
Imorgon bär det ut i kylan, sov gott på er!

Pussar &Kram







Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Puss på dig! Jag vet att du vill ha en puss. Får du igång bilen snart är du såååå välkommen hit på middag. Det vet du!

2010-01-10 @ 21:43:24
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej skrutt!

hahah men det är ju sant, ett bra sätt att checka läget! :P Vilken söt bild! :)

2010-01-11 @ 18:19:06

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0