Test

Ett deprimerande inlägg men sevärt

Ligger i soffan, dricker varm saft och tittar på ett av mina favis pogram "bondi beach"
Usch idag känner jag mig ynklig...  Förkyld
Så det kommer bli en lugn helg, inget kalas för min del och inget hälsande på syrran som kommer imorgon, jag känner mig deprimerad!

Jag tittade på en film idag som heter The bucket list vilken jag rekomenderar
Miljardären Edward Cole och mekanikern Carter Chambers lever i varsin värld. Deras vägar korsas när de får dela rum på ett sjukhus och snart upptäcker de att de faktiskt har två saker gemensamt: en önskan att använda den tid de har kvar till att göra allt som de alltid ha velat gjort innan de lämnar jordelivet samt ett begär att hitta sig själva. Tillsammans gör de sin livs resa och under resans gång blir de vänner som lär sig att leva livet.


Se den

Sorry för yttligare et tråkigt inlägg men jag har lyckas roa människor på annat sätt idag...
Ikväll går jag i ide, vi syns til våren!


Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0