Test

Lördagkväll

Nu är Peter här utanför och skottar igen, han är ju bara för snäll... som jultomten! 

Var bara tvungen att skriva de...
Ligger jag och tittar på jurassic park och äter tzatsiki, det var det de blev till middag idag med kyckling & ris. 
Annars idag har jag sysselsatt mig med att skruva ihop mina stolar på möbelkvalitén. Riktigt roligt och jag är ju bara så duktig ;) 
Nu är det bara bordet som ska sättas ihop sen är min julklapp klar! 

Valtra har tittat på tv idag och jag tror hon har hittat sin nya favorit film "Stuart Little" (förut var det ice age) 
mycket intresserad var hon, speciellt när dom visade katterna...
Ha det bra!
Puss & Kram

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0