Test

Aaa vilken vecka och de är ändå bara tisdag!

Jag känner riktigt hur det bubblar i magen idag...
Om de beror på en viss person eller ifall de år magsjuka, de återstår väl att se.
Jag fick börja min morgon med att väckas klockan tio över 7 (inte glad) Då fick jag förfrågan om jag kunde infinna mig på jobbet halv 8 (det var kris) 
Jaha.... jag skulle egentligen börjat kvart i 11 (en viss skillnad)
Jag låg 5 minuter till efter jag lagt på om svor för att jag överhuvudtaget hade svarat i telefonen, sen var det bara att palla sig upp!
Efter frukosten och samling gick vi ut men jag hann inte riktigt klä på alla barnen fören ett barn spydde ner hela hallen och sig (då var jag glad att jag inte hade ätit frukost) för då skulle den troligtvis ha kommit upp när jag fick ta bort allt de där...
Den där lukten, fy fan säger jag bara!
Så den dagen blev förstörd, idag igen...
Imorgon står det på mitt schema att jag slutar klockan halv 2, men jag säger bara det att det återstår att se!
Annars vad det gäller jobb...
Ovasett om man inte har lust att gå till jobbet eller mår dåligt så RINGER MAN OCH SÄGER ATT MAN INTE KAN KOMMA! Det är vanligt hyffs och det har jag sagt idag!
Man skiter inte bara i saker det är jävla 3års beteende!!!!
Godnatt

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0