Test

Sånt är livet!

Nu blir det bättre
Nu blir det bra
Och allt vi drömde om i natten
ska bli av

Istället gick det åt helvete...
Men det är inget jag kan göra åt nu, det är som det är!
Jag är arg på mig själv
Jag är ledsen
Men va fan, det går över nångång!!!
SKÅL!

Nu blir det bättre
Nu blir det bra
Och allt vi drömde om i natten
ska bli av

Jag är glad att jag träffat dig även om det är som det är just nu...
Du har fått mig leva lite mera
De kan inte bli sämre och det får jag ju vara glad för!
Puss på dig

Nu blir det bättre
Nu blir det bra
Och allt vi drömde om i natten
ska bli av

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

<3

2010-04-27 @ 19:39:41
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0