Test

Kan vi inte bara hoppatill nästa år?

Jag har mått sämre, det är ju alltid något...
Men idag skulle jag nog behöva leta rätt på en vatenpöl och doppa huvudet i för att känna att man lever. Det känns som man är mer död än levande och har inte lust till någonting! 
Igår funderade jag på om K hade köpt någon jävla voododocka och siter och sticker en nål fram &tillbaka i hjärtat, han kan ju verkligen konsten att förstöra mitt liv även när han inte ens finns i närheten...
Den ända personen jag kan skylla på förutom jag är ju han, fast de kan jag ju ändå inte ändå... Jag önskar jag kunde!

Var hemma hos @ngelica igår, det var roligt! 

Fck potatis&lök soppa, det var gott...
Tack Darling <3 
Ieftermiddag ska jag hämta hundarna, jag längtar!


"Jag trodde det var fel på vindrutetorkarna tills jag insåg att det var tårar som skymde min sikt..."  


 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0