Test

Jippi

Två timmars sömn inatt, den här dagen var ju redan bestämd att misslyckas redan igår... Men ag hade nog inte räknat med så mycket, jag kan ju redan nu tänka mig hur mitt tålamod kommer vara idag när jag är som en zombie.... 
03.42 Dundrade Putte förbi med hans lastbil och jag hade god lust at ringatill han och fråga om man fick åka med. Bara sitta där och kolla ut och inte behöver man praa särskilt mycket heller vilket skulle passa mig bra idag! 
Men jag gjorde inte de... 
Jag kan ju vara glad att jag är på rätt avdelning iallfall, ingen jobbig personal och inga extremt speciella barn, ett litet ljus imörkret... 
Slutar halv 2 idag om jag inte kan lura till mig en stägning, jag kan stänga hela veckan de gör mig inget alls men så lär det väll inte bli... 
Idag åker jag nog till Tiger och äter pannkaka och imorgon hämtar jag nog hundarna som jag har fram till fredag natt isåfall och i helgen kan det bli syrran eller Gnesta och förhoppningsvis blir det vårbruk nästa vecka. Så får man tiden att kanske gå lite... 
Pratde med Katja igår och tackade nej till städjobbet, en grej mindre att tänka på. Det var lite blandade känslor, jag behöver ju pengarna men kanske inte till vilket pris som hellst. Nu har Nina sagt upp sig, @ngelica nämnde hon inget om... 
Men nu får jag ge mig! 
Ha en bra dag, ni som har förutsättningarna!  


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Men du kom aldrig.. :(:( <3

2010-04-27 @ 19:40:09
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0