Test

Jag bytte bara problemet mot ett annat!

Man saknar inte kon fören båset är tomt...
Är det inte så man brukar säga?

Idag har jag kört runt på min syster Mariefred-Hem-Södertälje-hem-Mariefred igen-hem
Min bilkörning idag har inte varit den bästa, min tankar har varit någon helt annanstans än på vägen..
Tänkt, väntat, längtat... (Jag hade det men tog det inte när jag hade chansen)
Jag ångrar mig och undrar om man kan vrida klockan tillbaka? 
Igår var jag och åt middag med en Tiger, länge sen, för länge sen! 
Men nu var det bestämmt och nu funkade det... Efterlängtat och trevligt! 
Kött, våffelpommes och beanéssås, GOTT! 
Tack för det... 
Satt och tittade på bilar för den hade Rasmus på och där fick jag min insperation för hemvägen... 
JAG ÄR FART (och life is a highway på högsta volym)  

Bilen är städad idag iallfall det han jag med mellan körningarna, bara mattorna som behöver tvättas lite bättre!
Men annars blev den så fin så... 
Nä nu skiter jag i det här, jag e inte på humör idag av en andledning. 
Men livet är ju som en brustablett-det löser sig!
Puss & Kram   





 



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0