Test

Hej nu kommer uppdateringen

Helloj gott folk!
Ny duschad, mätt & belåten men såååå jävla deprimerande att det snöar...
Jag trodde jag drömmde när jag tittade ut genom fönstret imorse, men de visste jag att jag inte gjorde...
För inatt, har jag drömt om att jag var på apoteke och köpte glidmedel, (jag tror inte det inte var till mig)
Men jag hittade inte den sorten jag skule ha, det fanns säkert 8-9 stycken men inte den! Iallfall så såg jag två stycken kilar som jag följde efter och helt plötsligt var jag i jungeln. Där badade jag  en sjö som någo drog med mig i. Där i vattnet fanns det en jätte äcklig gubbe som ville att vi skulle simma tillsammans, men de ville absolut inte jag! Sen slog jag mig ner i soffan hos några andra och sen minns jag inte mer...

Idag har jag bildredigerat lite som ni ser i förra inlägget, de går ju inte riktigt som jag vill men man får öva, öva, öva... 
Sen blev det traktor nord i Södertälje, vet inte riktigt vad jag ska kalla det Södertäljes traktor nord, nä något annat får det bli. Ska fundera! 
Dom hade iallfall invigning idag och jag & Bv åkte dit och hälsade på Bäckman. 
Det första ja fickse var Berga jackor och efter ett tag träffade jag på UffePuffe oxå sen såg jag spennis men jag höll mig på låååångt avstånd (man vet aldrig var dom händerna är någonstans, blä)
Det bästa av allt av dagen var:
JAG FICK ÄNTLIGEN MIN NH KEPS! Lyckliga jag! 
Efter de åkte vi ner på stan och Bv köpte en ny telefon, jag blev något avundsjuk. Vill oxå ha ny telefon, men de får vänta... 
Ha en de bra tills vi hörs igen!

  



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0