Test

Nu ligger bilderna ute på pixbox gott folk



EN APPLÅD!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Underbart Fiduz hihihih mer såna fester blir det :)

Snart edet din tur och den festen kommer nog bli lika rolig :)

Puss min coola fest prinsessa

2010-04-21 @ 14:33:13
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är supersnygg i den där klänningen!

2010-04-21 @ 16:39:24
Postat av: Ps

Du prata om att kanske ha din fest den sista maj, men om du det går någon annan dag så jublar jag! Åker nämligen till Mycklinge den sista.! Hoppas du mår bra, har tänkt på dig! Vi måste ta våran bio snart, det har jag längtat efter! För mig gåpr det varenda kväll i nästa vecka, förutom måndag. Kan kika lite, så hör jag av mig!Puss puss

2010-04-21 @ 16:41:54
Postat av: Anonym

Du prata om att kanske ha din fest den sista maj, men om du det går någon annan dag så jublar jag! Åker nämligen till Mycklinge den sista.! Hoppas du mår bra, har tänkt på dig! Vi måste ta våran bio snart, det har jag längtat efter! För mig gåpr det varenda kväll i nästa vecka, förutom måndag. Kan kika lite, så hör jag av mig!Puss puss

2010-04-21 @ 16:42:18
Postat av: Linnea

Ups.! Sorry nu gör jag dig förvirrad kan jag tänka mig, hihi råha trycka på sänd-knappen två gånger.! Men det skadar väl inte att vara lite övertydlig ibland! :P

2010-04-21 @ 16:43:26

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0