Test

Jag ser det snöar....

Vintern är här!



Idag har jag varit ute och lekt i snön med barnen, jätte mysigt!
Tomten var oxå varit där idag och delat ut juklappar eller var det en busig farbror kanske?!
Igår var jag ihop med bästa vännen och jag fick en överraskning, lastan är lagad! 
och igår satte vi dit den... 


 
Nu har jag fått min julklapp för iår när den sitter där den ska sitta!

Ikväll är det ghost wisper men nu sitter jag och Valtra och kollar på Ice Age 3
'

Vi säger godnatt och sov gott puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att den är lagad! :)

Å Ice age skulle jag också vilja se, var den bra?

Vilka härliga bilder du lagt ut, den påp Valtra är otoligt söt!

Är hemma hos mina föräldra idag, för vi ska ut och hugga julgran.! Det ska bli mysigt! Funderar på att ta med mig en till Äppelstigen, känns som det där gamla huset skulle piggas upp av något som är färskt, ungt och grönt! Dessutom skulle det göra mycket för julkänslan! Just nu har jag bara fyrea små ynka kulor som hänegr i e gardin.. Med andra ord inte så mycket att komma med.! ;)

Ha det bäst! Puss

2009-12-18 @ 11:40:42
Postat av: Linnea

Det var jag som skrev nyss förresten.. Men det tror jag nog att du listat ut! ;) <3

2009-12-18 @ 11:41:51
Postat av: kajsa

Härliga bilder :) blev faktiskt lite sugen på att köra traktor :) det e svårt men väldigt roligt.

Pussa Valtra från mig :)

PUSSAR

2009-12-20 @ 14:17:24
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0