Test

Ps. I love you

Imorgon ska jag få sova i min egna säng, jag längtade efter den igår....
"Inatt ville jag känna att du kramade mig, men istället svek du mig"
Ensam ikväll (förutom alla djur som just nu ligger och vilar) Linnea är i Strägnäs på middag och kommer hem någon gång inatt/imorgon bitti, saknar henne. 
Linnea kom hem!!!!
Igår satt vi och kollade på film, som jag grät jag mig igenom....
Ps. Iove you, se den!
Skickade iväg ett godnatt sms, det känns skönt att ha någon att skicka de till!
Blir inget vidare inlägg idag, jag är ledsen!


Linnea 



 


Kommentarer
Postat av: Soff

Hoppas de blir besvarat!



Älskar dig oxå tjejen du betyder extra för mig!!

2009-08-01 @ 23:27:56
URL: http://soffan88.blogg.se/
Postat av: Linnea

Var mysigt att komma hem till er! :) <3

2009-08-04 @ 11:05:40

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0