Test

Bokslukare Fiduz, ny bok

Det här är berättelsen om de två vännerna Darcy och Nieve, bästisarna som alltid ställde upp för varandra ända fram till den dagen Nieve förförde Darcys pojkvän. 
Tio år går utan att de har någon som helst kontakt, men så en dag dyker en bröllopsinbjudan upp hemma hos Darcy. Nieve ska gifta sig och vill gräva ner stridsyxan. 
Men Darcy har något annat i sikte, vad hon egentligen längtar efter mest av allt är att få hämnas vad som i hennes ögon var ett oförlåtligt svek. Hon kan inte släppa drömmen om det liv hon kunde ha haft...

Ikväll blev det Pizza (de var enkelt) Annars är det ett jäkla springande  här inne tio tusen gånger om vilken pasta det ska vara, ska det var lång, smal, tjock korv, ska den stekas på längden, tvären, höjden????...
Sen tittade vi på farsan - men jag var inte på humör för att skratta. Det gjorde Emma & Jim så bra att det både räckte och blev över...
Nu ligger jag och njuter att få vara lite för mig själv ett tag (jag är en lite sån person av mig som måste få andas lite ibland)
Måste tänka....

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag 
Du får nått så mycket bättre , du får hela jävla jag 
Hela underbara, unika jag inte något som så fjuttigt som en morgon och en dag

(synd att du bara inte vill ha mig) 

I övrigt planerar jag min hemresa: Ut från bussen - in genom dörren - förbi pressbyrån - ut och över gatan - in till T- centralen - läs på tavlan - köp biljett - leta reda på rätt spår - kliv på tåget mot nykvarn...



Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0