Test

2011 är här!

2010 har varit ett år då jag bara ältat saker, om jag inte hade gjort si eller så hade det inte varit såhär. En del dagar kom jag fram till att det det här är ju bara rätt åt dig -det är ditt straff -du förtjänar faktiskt de här.
Det har varit ett år med mycket gråt, bråk, ensamhet och ångranden.
Även om det är nytt år så kvarstår problemen och det är något jag har funderat på i några dagar -hur ska jag lösa dom och går dom ens att lösa?!
Det återstår att se - ett nytt år -nya möjligheter!
Såg det kanske inte riktigt så, det där med nya möjligheter när jag klev in genom dörren till Nina igår kväll! 
Det var Nina - Krille, Matte - Angelica och sen jag som firade nyår (till att börja med)
Jag måste härmed göra ett erkännande...
-Jag ville redan vända i dörren när jag kom in, jag ville hellre ligga mig i sängen och dra täcket över huvudet. 
Vad som hellst än känslan av att du är det 5e hjulet...
Jag försökte tänka så lite som möjligt igår och försöka ha det så kul som det bara gick, men jag tyckte så otroligt synd om mig själv...
Jag visste att inte Kajsa skulle dyka upp eftersom jag pratade med henne dagen innan och hon redan då antydde att hon inte skulle komma! 
När det var bekräftat slog mig tanken på vad hon hade sagt förut!
(Så som din nyårsafton är, så kommer ditt följande år att bli!)
Jag kände att jag redan kunde gå och ta livet av mig... 
Så början av kvällen var ingen höjdare - tills Nina kramade om mig och sa att hon var glad att jag kom och lite senare gjorde Angelica likadant. Fick oxå en jätte snygg sminkning - då släppte det lite och jag tyckte inte fullt lika synd om mig själv.
Dom försökte verkligen allihop att få mig att inte känna mig utanför och blandat med lite alkohol så fick jag ett riktigt bra nyår tillslut!
Det blev dans, vin, pussar, cider raketer, tjejsnack, skumpa, kärleksförklaringar -Allt som ett nyår ska ha!
Tack så mycket för igår/förrgår - Jag älskar er!
Största problemet den kvällen var egentligen bara när jag skulle åka hem - Vart var jag?!
Jag visste att jag var i brunsäng, det kunde jag säga till pappa men inte var...  Haha! 
Vad drack jag egentligen? 







.







Kommentarer
Postat av: kajsa

Hellu :)

Det va inte jag lilla ida som sa att så som din nyårsafton blir,så blir det nya året,jag nämde det bara eftersom det va en bekant som sa det till mig.

Bara för du mådde dåligt på nyår betyder det inte att det här året kommer bli skit.

ledsen för att jag inte kom,men visste redan dagen inann att jag inte skulle orka.

Kan inte rå för att jag blivit såhär men orkar ingenting längre.

Och det är det jag ska ta reda på,varför jag har så ont i kroppen.



Men bra att du hadde Nina,Angelix där som muntra upp dig :)

Nu är det nytt år och du ska se att detta året kommer bli toppen.

Kramar

2011-01-02 @ 18:37:56

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0