Test

Msn konversation

ida säger:
ja vet inte vart jag ska hitta min drömprins
She is the saint of all the sinners... säger:
du behöver en tuffing
ida säger:
på månen kanske
She is the saint of all the sinners... säger:
på häktet kanske...
ida säger:
nej ja behöver någon jag kan bestämma över
haha
nu var du elak
She is the saint of all the sinners... säger:
jasså du vill dominera
ida säger:
ja de vore rätt coolt
She is the saint of all the sinners... säger:
hahaha....
ida säger:
lilla jag få bestämma
She is the saint of all the sinners... säger:
hahah  hundkoppel å piskor
ida säger:
Mmm... ja men de är inen dum idé
She is the saint of all the sinners... säger:
hihiihii
ida säger:
ja då kanske jag ska söka på häktet, dom är u vana att bli fastkjedjade
She is the saint of all the sinners... säger:
hahahaa...  de tror jag alla män har fantasier om
ida säger:
ja vet inte vart jag ska hitta min drömprins
She is the saint of all the sinners... säger:
du behöver en tuffing
ida säger:
på månen kanske
She is the saint of all the sinners... säger:
på häktet kanske...
ida säger:
nej ja behöver någon jag kan bestämma över
haha
nu var du elak
She is the saint of all the sinners... säger:
jasså du vill dominera
ida säger:
ja de vore rätt coolt
She is the saint of all the sinners... säger:
hahaha....
ida säger:
lilla jag få bestämma
She is the saint of all the sinners... säger:
hahah  hundkoppel å piskor
ida säger:
Mmm... ja men de är inen dum idé
She is the saint of all the sinners... säger:
hiihii...
Ida säger:
ja då kanske jag ska söka på häktet, dom är u vana att bli fastkjedjade
She is the saint of all the sinners... säger:
hahahaa...  de tror jag alla män har fantasier om

Alltid lika kul att prata med dig my love!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihihih :) nä du behöver en snickare,du å jag får ta oss en sväng till en byggarbetsplats å kolla in snickarbyxor :)

2011-02-24 @ 15:08:59

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0