Test

StressTisdag!

Nu börjar jag ledsna lite på denna ensamhet, allt är precis knäpptyst när man kommer och det ända ljud som hörs är det man själv orsakar.
Usch...
Jag hoppas fortfarande!

Ingen bra dag idag heller det har verkligen varit STRESS från att jag kom till jobbet det jag gick hem. Har haft en unge på höften i stort sätt hela dan och en annan som har skrikit konstant. Jag har en unge som det har blivit fel från början så vi är ju inte sådär jätte överens och idag kan jag ju inte säga att det har gått bättre.
Så efter jobbet blev det en lång promenad för att rensa huvudet och blåsa ut öronen och för att jag fuskade på min promenad igår. Då fick det bli en lite längre tur idag men det var härligt, vinden som regnade ner löv från träden så sjukt mysigt och bra musik i öronen.
Det var väl vad jag kan säga om denna dag.
Nästa vecka ska jag sätta igång och simma en dag i veckan, jag måste göra något jag kan snart se mossa som börjar växa på mig. 22 år, nä 82 skulle man kunna tro!
Finns det någon som vill hitta på något?

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag vill hitta på nåt. Imorgon kommer pappa och farmor, men på Torsdag???

2010-09-21 @ 21:08:56
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej :) sama här,har varit fullt ös hella dagen börja kl halv 12 och kom hem nio på kvällen.

Så nu har jag precis avslutat en hets middag :( har inte hunnit äta ngt idag.

Hoppas din morgon dag blir bättre.

Är så avis,jag skulle tycka det skulle va roligt att jobba med barn igen.

Visst finns det jobbiga barn men så finns det andra små änglar som får en på bra humör.

Jag skulle vilja hitta på ngt önskar att jag får tillbax orken och lust.

Puss o kraaam

2010-09-21 @ 21:30:55

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0