Test

Uppe tidigt!

Idag ska jag åka till Malmköping m min bästa vän. Vi ska åka och kolla på Veteran plöjning, men de vet han inte om att jag vet. Det skulle nämligen bli en överraskning men Erik ringde här om dan och avslöjade allt, han ska nämligen vara med och plöja. (han visste inte att det var en överraskning) Men de gjorde inte så mycket för mig, då slapp jag vara nyfiken, jag får bara spela med att ja inte vet ;)
Jag tycker bara det ska bli kul att se.
Igår var det jobb från halv 12-16, jobbade på syskon. Skönt med lite variation och sen var det ju på min avdelning oxå ;)
Jag tycker om dig Ida. Det är nästan så man får lite tårar i ögonen när man hör de!
Just förtillfället älskar jag att jobba med barn...
Efter jobbet åkte jag och handlade med min syster i Strägnäs. Hon gör som vanligt när hon ska åka och handla, ringer och frågar du ska inte åka och handla?
Då slipper hon nämligen betala tror hon om hon åker med eftersom man ändå skulle åka.
Efter de blev det Donken till kvällsmat.

Onödigt vetande:
När två flodhäst hanar möts öppnar dom munnen för att se vilken som är störst!
Jag skulle vilja ha en flodhäst, en Jessy flodhäst som ligger i sängen.
Hon är så söt...
Nä nu är det dax att klä på sig!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

HA det så roligt idag, njut!

2010-09-18 @ 09:39:55
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Annica

fin blogg :)

2010-09-18 @ 10:18:35
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0