Test

Photoshop dag!

Ännu en dag utan jobb, håller man på att dö eller?
-JAPP! En väldigt plågsam och terroristnedbrytande bråd DÖD!

Jag har verkligen inget planerat den här veckan och då blir dagarna sjukt långa, dessutom har dimman sängt sig över Taxinge, så de är inget roligt att titta ut heller...
De får nog bli lite photoshop idag!
Fudji har 50% kr rabbat på förstoringar 5kr för 20*30 och 45kr för 50*70 och ja som inte har några pengar så lite arg är jag....
Men en bild kanske jag kan beställa!


Läste på Emelie´s blogg, hon hade gett ett härligt svar på en fråga: 
brukar du svära mycket? mina svordomar smälter så bra in i mina meningar så det känns inte som svordomar!
Den var bra!

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jaaaa. Den va bra. Precis som mina svordomar!

2010-09-07 @ 13:03:45
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0