Test

Helloj

Nu har jag suttit inne hela dan och redigerat lite bilder från igår, det går bra och det går inte bra så i slutändan blir det väl sådär!
Kan tyvärr inte ladda upp dom här för det vill inte bloggen gå med på. Så jag får helt enkelt ladda upp dom på en annan sida när jag känner mig klar med dom. 
Jag har tagit lite pauser oxå under dagen dels för att slänga ut katten som släppat in alla möjliga små djur och tillslut åkte hela katten ut.
Sen har jag gjort sockerkakas smet som var tänkt att jag skulle äta till filmen men efter två tuggor var jag mätt, så det blir väl den till middag ;)
Jag har oxå försökt kollat upp lite KY utbildningar, tyvärr är jag ju lite sent ute med de så de blir inte fören till våren.
Jag hade tänk gå webbdesigner. Varför då?
Jo jag har kommit på att det är nog rätt kul, jag gillar ju att fixa med min blogg, jag gillar designa & jag får lära mig redigera bilder. Så där har jag det...
Dom hade en utbildning i Norrköping vilket jag inte skulle ha något emot att röra lite på mig, dom har ju bara för häftig dialekt. Det är de jag får gå på för jag tror aldrig jag varit i Norrköping i hela mitt liv:)
Sen till våren hade jag tänkt börja dansa Streetdance, något jag velat länge men de har liksom aldrig blivit av och sen ska jag gå en fotokurs. Så ser mina planer ut just nu.
Men just just nu ska jag åka och slänga lite papper, sen får jag se vad jag gör för bus...
Ni får ha de så bra!
Lägger upp en bild här annars bli det här inlägget lika tråkig som min dag varit. Skulle velat åka och titta på traktorer idag igen. Inte mig emot alls.
Men i oktober kanske de blir för då är det ELMIA lantbruksmaskiner, vill, vill, vill åka!
Puss & hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Söt vovve.. som vanligt.

2010-09-19 @ 17:55:12
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Linnea

Super att du har så mycket planer! :) Det där med Webbdesigner tror jag ABSOLUT skulle kunna vara något för dig, kan nog vara värt att prova det! :)Norrköping är ju desutom hur mysigt som helst, jag ocg Sofia traska runt där en hel del när vi hade praktik på Kolmården! :)

2010-09-20 @ 12:55:35

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0