Test

Vaken

Hallå!
Hinner nog skriva några rader innan jag år och kokar gröt, sen ner till angelica och lämna hennes strumpbyxor som ja fick låna när vi var på krogen förra helgen...
Men igår körde jag faktiskt på leggins, mycket varmare!
Apprå på igår, det var kul!
Vi serverade fördrink och fyllde på mat när den tog slut och diskade... Sen var vi uppe på dansgolvet och shejkade
(troligtvis min egen stavning på de ordet)
Matti spelade hårdrock med deras band, dom var riktigt bra.
Träffade lite nytt folk bla en kille som hette Marcus, eller jag blev ihop parad med (jag var sådär lagom glad åt de)
Långt svart hår, ganska söt och spelade bas/gitarr... När vi var ute blev jag tvingad att pussa honom på munnen (hade en hejjarklack på typ 5 pers som stod och klappa händerna m.m) Men vad gör en liten puss tänkte jag, ja de räckte tydligen för sen blev jag inte av med honom, då ville han pussas hela tiden! (Linnea var lite avundsjuk, fast hon träffade hans kusin som hon sen låg och messade med hela natten.)
Men så dom sista minuterna innan jag gick hem, försökt jag prata med så mycket folk som möjligt....
Det är ganska kul dom där festerna, man får så mycket komplimanger och man blir så glad.
Vad fin du är, jag tycker om dig, sötast på festen, du är så duktig, en riktigt jävla bra tjej, m.m....
De kan jag leva på idag!
*Gäsp* Det har inte blivit mycket sömn den här helgen, får se hur de går ikväll med sömnen...
Det beror ju lite på ;) 
Nä gröt var de...
Have a nice day!
Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: kajsa

thihihihi hääärligt fiduz :)

väntar med nyfikenhet på bilderna :)

ha en mysig dag du med kramar o hälsa angelix

2010-10-17 @ 13:36:32

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0