Test

Elmia

Nu tror jag att jag dansat bort febern och sjungit mig hes, det har fart här i lägenheten vill jag lova hela förmiddagen!
Musik på hösta volym...
Dålig uppdatering på bloggen, men om vi tar det i fredags har vi inte missat så mycket...
Då var det ner till det efterlängtade Elmia med Bv i snökaoset. Trodde inte mina ögon när jag klev utanför dörren den morgonen och såg all denna snö. Som tur var hade pappa fixat vinterdäck på bilen dan innan, så de blev V40 ner. Fick inte köra tyvärr eftersom körkortet låg kvar hemma, sist jag inte hade det med mig blev jag ju stoppad och fick en varning!
Iallfall tre timmar ner de gick fint fint...
Vilken dag det var, jag stormtrivdes bland alla dessa traktorer!
Dom här traktorerna heter Claas för alla som inte visste de och jag tycker dom är hur grymma som hellst, fräscha och snygga men obehagligt mjuka mattor.
Det här var lantmännens monter och dom hade oxå...
Men bäst av allt var ju ändå Söderberg & Haak, och dom kan verkligen göra reklam för sig...
Låt mig få presentera Simply the best:
Alltid lika snygg som vanligt en traktor i världsklass!
Men dom har bytt färg på sin logga, de diggar inte jag riktigt...
före
efter
Gris traktorerna (MF)
En riktig mys dag var det!

Kommentarer
Postat av: roffe

Claastraktorerna är fina!

2010-10-24 @ 17:47:32
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Takktoj Takktoj Takktoj

2010-10-26 @ 21:28:37
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0