Test

Dagen med dåligt humör!

Satan vilket dåligt humör jag vaknade på imorse...
Har sovit alldeles för lite i helgen, sen blir det inte riktigt som man tänkt sig heller!
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Idag hade jag en tjej på förskolan, som ramlade från cykeln med huvudet rakt ner i asfalten utan att ta emot sig med händerna.
Det var ungefär som Stockholm blodbad... trodde hela hakan var borta tills man tvättade av allt blod och såg att den fanns ju där. Men hon hade bitit sig rejält i läppen, 2 hål på insidan och två på utsidan...
Så jag kan ju inte klaga på att det inte händer saker.
Det händer mycket saker privat oxå men de tar jag inte här....
1637 kr var min mobilräkning på iallfall hmm undra vad de kan bero på....

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0