Test

Fredag halva dan

Länge sen jag bloggade nu, ber om ursäkt för de... 
Förra veckan jobbade a hela veckan
I måndags tror jag att jag var hemma hela dan
Tisdags var jag på åby
Onsdags var jag med Bv och hjäpte till att lasta spannmål
Torsdags skrev jag cv som jag ska skicka idag, JAG VILL HA ETT JOBB NU!
Idag jobbar jag, skulle jobbat en hel dag men den kortades ner till 2 timmar istället mitt på dan (något irreterad) 
Nu har Valtra värsta reacet här hemma, har öppnat altandörren så hon får gå ut och in precis som hon vill, och det är precis det hon gör. Ut och in, in och ut....  
Disa går inte ut men hon sitter i dörren och tittar efter Valtra. Dom har verkligen blivit kompisar dom där två. 

Här har ni Valtras nya favorit lek, Hon har helt missuppfattat vad den där krogen är till för... 
   
Jag funderar på om jag skulle byta ut den mot en städtrasa...

Imorgon ska jag åka till IKEA & Berga. Måste köpa 3 stycken lackhyllor som jag skaställa dvd filmerna på, nu har jag äntligen kommit på hur jag vill ha det. 
På Berga har LRF ordnat något pogram om säkert på gården, så jag fick frågan om jag ville följa med.
Åka tillbaka till skolan känns lite läskigt!

Igårkväll var jag hemma hos Hanna för att hon skulle läsa igenom mitt cv, dom höll på att "måla" ägg, och Tilda skulle göra en kyckling oxå. Själv fick jag Stina och jag tänkte att när Tilda var liten tog jag bara henne och var inte alls rädd för att hålla henne eller något vad jag minns. Men med Stina är den en helt annan känsla, det är inte alls lika lätt att bara ta henne, hon känns mer som Bv sa oxå: ömtåligare. Jag vet inte varför det känns så. Men söt är hon ju, precis som sin stora syster.


Ibland är så jäkla kul att prata med Hanna, igår pratade vi om killar och gifta sig. Hon säger att jag letar efter en tuff och lite kaxig kille, men det är inte alls vad jag ska ha. 
Tänk vad du skulle bli grinig om du hade en kille som sa emot  dig.
Haha... Hon har ju redan hittat den perfekta killen för mig.
Hon kanske har rätt! 

Vi får se hur den sagan slutar...   




Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHAHAHA! du annar inte va jag skratta när jag såg valtra :)

fan vilken cool katt hahahah.

Hon e bara för rolig den där kattan :)

puss från mig

2010-03-26 @ 14:29:08
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: mangsan

hahahah! faan va ja garva!! vikken snits hon har på att styra! pusspusspusspuss på dejj

2010-03-26 @ 18:12:06
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Spännande. Håll oss uppdaterade om sagan. =)

2010-03-26 @ 19:05:31
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hanna är härlig, bra att hon kunde hjälpa dig!Du kommer träffa en bra kille, det tror jag alldeles säkert och de kommer bli ett: Så levde de lyckliga i alla sina dagar!" ;)

2010-03-27 @ 18:26:30

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0