Test

Strömstad den härligaste platsen på jorden

Imorse vaknade och längtade att åka till strömstad där vi har en lägenhet på capri, älskar havet och fiska krabbor...  Vi brukar åka dit på sommaren v 30-31 men jag har inte följt med dom senaste sex åren tror jag, eftersom det är vallskörd då, det jag älskar mest. Men iår och idag vill jag åka, se bara så härligt...


Tittade vidare på schäfrar igår på blocket och hittade en 9 månaders tik i Nyköping, pappa ringde igår (dom hade som krav på att man var över 25) men ingen svarade. Får se om dom ringer upp idag, lite spännande!
Jag kanske ska bli med hund liksom!!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

jätte vackert :) härligt det måste vara å bo vid havet och höra vågorna innan man somnar :)

2010-03-13 @ 20:50:39
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

ååååååååååhhhh vad spännande. :D:D:D:D:D vovveee.

2010-03-14 @ 17:13:02
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0