Test

Helgen är slut

Helloj!
Ligger i sängen, lyssnar på svingelskogen...
Har varit hemma hos mamma & pappa och ätit köttfärsås och hittade då min gamla band som jag lyssnade på när jag var liten. Mysigt att bara ligga och lyssna såhär slutet på helgen.

Annars har jag inte gjor alldeles för mycket idag.
Igår skurade jag badrumet och köksluckorna, så då gjorde jag lite nytta iallfall. Var med Bv till Kungsbro på eftermiddagen oxå. Usch, träffade en människa jag inte gillar speciellt mycket där. Inte för att han gjort mig något men jag gillar han bara inte.

I fredags var jag med två av o bästa tjejerna på jorden



Vi hade myspys hos Kajsa och proppade i oss, paj, godis och chips samtidit so vi satt och sjöng med i så ska det låta. Det får vi göra om.
Puss & Kram

Suck.... fick man sova ensam idag!

Kommentarer
Postat av: kajsa

thihihi ja det va super mysig helg det e klart det blir fler gånger :)

Puss på dej min fiduz

2010-03-21 @ 20:55:33
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var toppen, tack till erbåda! :) <3

2010-03-28 @ 11:16:16

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0