Test

Stoppa aldring fingrarna i munnen

Ta aldrig fingrarna i munnen efter du tvättat dom med en rengörnings duk, läpprna domnar sen känner du inte dom på 1 timme! Jag har nämligen testat idag... 
Stog ingenting om att du inte fick slicka, bara att du inte du skulle a dom i ögona! 
Det var dessutom inget gott heller!

Idag blev det balkörning igen, hade kunnat fått jobba på förskolan men vem vill de när man kan få köra traktor? Det var dock en seg dag lite balar, mycket prat och lite traktorkörning... 
Men bort från åkern kom dom iallfall!
  
 


"Jag är kung över ängarna, springer utan keps och skor. 
Dansar och tar ut svängarna 
Ropar glat åt min kor... "
 




Vad tyckes om min nya klänning då?


But sometimes, I need somebody who can make me feel alright,
and shades me from the streetlights
I'm breaking up, I need someone who needs somebody now


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: tove

haha diggar den ljusa kon där i gräset! :O . fin klänning.

2010-06-10 @ 14:47:44
URL: http://theedge.blogg.se/schism
Postat av: angelique

den var jättesööt! så somrig o fin :D

2010-06-10 @ 20:38:46

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0