Test

Mitt tråkiga liv

Sitter just nu hos Tiger som har gått ut med hunden, hela lägenheten för mig själv =)  
Niklas är oxå här och röjjer runt lite, skyller på solsting men jag vet inte de ya!
Var tvungen och åka hit och beklaga mig lite dels för att jag inte fick mina kort idag, återigen skitarg på postfoto att det tar en vecka att få hem mina kort, AAaaaa!
Sen har jag räknat upp för Tiger 30+2, hon tycker det är småsaker, själv tycker jag att 32 småsaker är ett jätteSTORTbekymmer för mig!
Det måste vara fel någonstans, på mig? Antagligen!  
räknar väldigt dåligt=)   

Dom tycker jag ska med till Stockholm och ha picknick! 
Usch FJOLLTRÄSK! 
Men Sofie ska dit och JAG VILL TRÄFFA HENNE! 
Men har inte bestämt mig än, jag vill ju åka och bada oxå.... 
Svårt beslut de dära! 

Uppdatering efter veckan 
Måndags - äh det mins jag inte, antaglingen gjorde jag inget vettigt 
Tisdags - Träffade Tryne som var på besök 
Onsdags - Badade, Skärholmen, bad! 
Idag - Sitter här!!!   
 



Kommentarer
Postat av: sof

Tack för att du kom med in till stockholm gullunge!



Kul att äntligen få träffa dig igen min lilla älskling...

2010-07-08 @ 22:07:05
URL: http://nightdreamer.blogg.se/
Postat av: tove

Var det skoj i fjolträsk? :P

2010-07-08 @ 22:31:12
URL: http://theedge.blogg.se/schismogg.se/schism
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tjiihuuu. Hon följde med. Bonnungen var med till STORSTAN. PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS!

2010-07-09 @ 09:53:06
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0