Test

S.E.M.S.T.E.R

Skaka av sig

sparka av sig skor & byxor

och känn doften av SEMSTER!

Äntligen säger jag bara, den här veckan har varit en av den längsta och segaste veckan i mitt liv! 
Måndag, tisdag gick ganska bra, men sen blev det bara segare och segare...
Men jag har haft fullt upp på kvällarna med middag, mys, lastbil, bad m.m.
Jag ska börja min semester med att söka jobb lite här och där, hittade ett idag så det är bara att börja skriva ett cv...
Men idag blir det bara lugna gatan nykter kväll ikväll med, ska in till s-tälje lite senare ikväll och fira Tove hejdå och träffa Nina m fler! 
6 dagar kvar tills jag sticker, det ska bli så skönt! 
Morgonpass i poolen, dricka cider på bryggan och krabbor som ska fiskas! 
Soon, soon... 




 


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

vart ska du om 6 dar????????????

2010-07-17 @ 10:28:08
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Carina

Låter underbart!

Finns det något bättre än en kall cider på en brygga?

Avundsjuk!



2010-07-17 @ 13:12:37
Postat av: kajsa

jag e avis,lova att sola å bada mycket.

Du får bada för mig åxå.

urch själv jobbar ja på måndag,flyttstädning fyfan.

aja pengar blir det hihihi jag får vänta tills augusti.

lite bättre väder idag,skönt med friskare luft.

2010-07-17 @ 13:25:17
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0