Test

Mycket bra sagt!

Jag har verkligen gått igenom hela mitt föråd, men du bara stoppar ner huvudet i sanden.
MEN LYSSNA NU JÄVLIGT NOGA: 
Jag har gjort allt ifrån små flört till total sexuell blottning, inte en ända reaktion. Det är lika dött som en julfest i maj.
Tristare än KarlJan, tristare än myrornas krig på tv är du!
De e tammeFAN lättare att tända eld på ett surt vedträ i ett badkar fullt med vatten utan tändstickor! 
Men nu skiter jag i dig! ^
Må ditt könsorgan hamna där näsan sitter och sen att du åker på en rejäl förkylning. 
Du har precis missat ditt livs åktur! 


Som Kajsa sa igår, det är hans förlust!
+ mycket andra lite roligt skvaller;)  

Bjuder på en bild av mig själv idag, jag kallar den Ett troll i orange




  


Kommentarer
Postat av: kajsa

Yes :) detta har jag väntat på hihihihi mycket bra inställning :)

Du har hella livet framför dej,du får tänka så :)

Se nu bara positivt på vad framtiden har att erbjuda,snart kommer något riktigt skoj duka upp,man vet alldrig vad som finns bakom nästa dörr eller vad man brukar säga.

Såklart det är hans förlust.

Bra skrivet där,tummen upp hihihihi

sov gott kramar

2010-07-18 @ 00:24:15
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

jag tycker ett troll i oranget är ett fint troll! <3

2010-07-18 @ 09:16:37
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Runkén

Instämmer med "Tiger"

2010-07-18 @ 21:38:43
Postat av: skorpan

you go girl! sexigaste trollet ja set iaf! :*

2010-07-20 @ 13:42:33

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0