Test

Jerry Springer

Jag borde allvarligt ha en kategori som heter Jerry Springer...
Det är inte direkt mitt favorit pogram men de går oftast på tv när jag äter frukost och jag säger bara de AMREKANER!? 
Mycket tankar snurrar i huvudet!

Dagens avsnitt handlar om älskarinnor... 
En mamma ligger med sin dotters fästman för att dottern är elak och inte respekterar henne - Moget eller INTE och tror knappast att dottern kommer repektera ennes mamma mer nu...
Fästmanen kommer in och ber om förlåtelse och någon i publiken skriker typ hur kunde du knulla hennes morsa? Då vänder han sig om och skriker: Jag skulle knulla din morsa oxå - Äh aoch, jag tycker inte det var särskilt smart att skrika de!  
Men han friade i slutet och hon svarar ja - Hon måste vara störd!

Det var lite morgontankar jag hade....

Idag blir det lite städning, tvättning och sånt tror jag och film i sängen ;)

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0