Test

Mitt nya projekt: Disa

Disa är min nya katt "lånekatt" 
Dom andra katterna var inte så snälla mot henne, så hon bosatte sig under soffan där hon bott i nåra månader.
Så jag blev tillfrågad ifall jag ville låna henne ett tag, en katt mer eller mindre gör inte så mycket!
Hon är väldigt rädd och skygg, jag får klappa henne men de är inte så mycket mer... Så de blir lite att jobba med! Jag hämtade henne i lördags och dom framstegen jag gjort fram till idag är att hon inte morrar åt Valtra längre och hon sov inte under sängen inatt vilket hon gjorde förra natten.
Nu ligger hon i köket vilket hon har gjort hela dan, under bordet på en stol, skulle jag tro!
Vi får se hur det går, uppföljning kommer! 

Planer i veckan: 
Jobba, jobba, jobba... (jobbar hela månaden ut) 
Kolla på lägenhet, kanske (det kosstar ju inte att kolla)
Åka till stan 
Gå till Tilda 
Får se om det kanske blir en sväng till Gnesta på fredag
Det var den veckan...

Nu ska jag kolla på BECK i stormens öga som pappa har köpt idag!
ÄLSKAR!!!! 
Puss & Kram

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Häääärligt Fiduz :) och jätte bra att du tar hand om kissen :)

Jaså ska du till stor stan,vad ska du hitte på för skoj då?

Nice med gnesta :) det e bara å koma över om du orkar :)

Du e alltid välkommen ha en trevlig filmkväll nu :)

Blötta slemiga snus pussar från Kajsan

2010-02-15 @ 20:23:22
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0