Test

Tisdag

Det menas med att det är långt kvar tills de är helg...
Jag är redan helt sut och vill att helvetes veckan ska ta slut, IDAG!
Den där jävla ungen, han tar kol på mig. Vet inte vad jag ska göra!?
Nog om det jag orkar inte tänka på det nu för då kommer jag strunta i att ställa klockan till imorgon!

Blev inget bloggande igår, men jag hade inget att berätta ändå. Idag har jag fått igång min bil, jag ska använda den imorgon för nu bara MÅSTE jag åka och handla mat och köpa en pressent till Tilda som fyller år på torsdag. 6år blir hon den där lilla skitungen! Tänk vad tiden går... 
Så nu måste jag komma på vad jag ska köpa, jag har typ två idéer. 
Hon önskade sig: PollyPocket, PlayMobil, PetShop & ModellLera. Men av mig kommer hon nog få pysselgrejjer, klistermärken, pennor och sånna grejjer. Funderar på att åka till sydpooolen med henne, vi får se vad det blir! 

Jag börjar bli förkyld, NEEEEJ säger jag bara har absolut inte tid till de... 
Usch vilken pissig dag det är idag 

 
Lika pissigt som den här dagen var, fy fan va ont det gjorde!

Hejdå
  

Kommentarer
Postat av: kajsan

förstår att det e jobbigt,men försök att inte tänka så vips är det helg innan du vet ordet av :)

Va roligt med barnkalas :) jag ska åxå på barnkalas i helgen,Felicia fyller år då.

Men vet inte vad ja ska köpa,har ju så dåligt med pengar.

Jo pyssel är en bra ide,det går alltid hem hoss barnen :)

Nu får du tadet lungt efter denna arbetsdag kramar :)

2010-02-09 @ 19:53:54
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Oj. Här var det uppdaterat!!! Häääärligt. Men pissdagar tycker jag inte om förstås. Bli glad. Tänk på elefanterna Ida, dom rosa du vet..

2010-02-09 @ 20:47:47
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0