Test

SÖNDAG

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och tänker på Linnea...
Fast inte denna låt "solen i ögonen" för då tänker jag på Tiger!

Igår var det legobyggar dag, efter 5 timmars bygga lego är man så trött att det nästan kommer ut lego ur öronen. Dessutom hade det varit dubbelt så lätt att hitta sakerna man ska ha om inte Love hade suttit på bordet och röjjt runt... Men det var ju för hans skull vi byggde!
Det blev två polisbilar, en polis helikopter, en mack, en soppbil och polisstation, det var det jag byggde igår.
Kom hem runt 11 och satte på tvn, skidor...
Gick och la mig ganska nöjd, tycker igentligen den andra killen skulle vunnit för han låg ju ändå först ett bra tag, dessutom såg den andra bättre ut!
Men vi vann ju iallfall!

Jag har blivit kär

Självklart kunde jag ju inte låta bli så jag köpte dom här till Stina

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0